sâmbătă, 23 februarie 2008

Hedwig and the Angry Inch

(sau drama sub forma de musical a unui travestit)

Film destul de recent (2001), regizat de un personaj obscur (..si la figurat si la propriu) - John Cameron Mitchell. Care intre timp a mai scos un film, ce depaseste si mai mult limitele moralei (in sens canonic ): Shortbus(2006).

Pana una alta , una dintre cele mai interesante productii independente americane , chiar si daca filmele cu travestiti nu sunt tocmai slabiciunea mea. Filmul se remarca printr-o coloana sonora foarte buna, iar cantecele au fost adaptate de o multime de formatii . Spre ilustrare, unul dintre favoritele mele


P.S.: Andra , those were the days ... ;)

2 comentarii:

Alexandra Magearu spunea...

ha!!! HEDWIGGG!<3<3<3 those were the days indeed...doamne, ce film...gummi baerchen, better halves and an angry inch...iar jc mitchell e fermecator cu totul...ador fragmentul ala in care povesteste despre copilaria lui...:) trebuie vazut si shortbus...e frumoasa piesa pe care ai ales-o...mie mi-a placut si "the origins of love"...
in alta ordine de idei, chiar ma gandeam k era cazul sa-ti faci un blog de film:P the master of ceremonies :D astept recomandari :)

Oana spunea...

Aa..am vazut Shortbus mai demult. :) e cam..exagerat :p si ai dreptate , faza aia cu Gummi Baerchen chiar era tare , nu-mi venea sa cred ce vad eu acolo pe langa Zidul Berlinului